Korraldaja: Eesti Ajalehtede Liit
5.
detsembril 2012 Tallinnas Õpetajate Maja (Raekoja plats 14)
kolmanda korruse Magistri saalis
Sihtrühm:
reklaamimüüjad ja -vahendajad, reklaamikujundajad ja -toimetajad,
turundusjuhid jt
Osalemiseks
palume end kirja panna eall@eall.ee või 646 1005 hiljemalt 30.
novembriks
Osalemistasu Eesti Ajalehtede Liidu liikmeslehtede töötajatele
30 eurot (lisandub käibemaks), kõigile teistele 50 eurot (lisandub
käibemaks)
PÄEVAKAVA
10.45 – 11.00 Kohv ja kogunemine
11.00 – 11.05 Seminari sissejuhatus. Mart Raudsaar, Eesti
Ajalehtede Liit
11.05 – 11.45 Visioone, praktikaid ja trende INMA seminarilt
2012. Ethel Reier, Õhtuleht
(INMA – International News Media Association) Vaata esitlust
11.45 – 12.45 Ülevaade Soome reklaamiturust ja selle trendidest.
Jukka Holmberg, Soome Ajalehtede Liit (inglise keeles) Vaata esitlust
12.45 – 13.30 Lõuna
13.30 – 14.15 Meediaga või ilma? Kas vana meedia suudab leida
enne lõppu uue ärimudeli? Meelis Luht, Eesti Meedia Vaata esitlust
14.15 – 14.45 Eesti Lugejauuringu sihtgrupiuuringust: mis see
on, kuidas seda koostatakse ning millega seda süüakse?
Tõnis Ormisson, Turu-uuringute AS
14.45 – 15.15 Milliseid vilju pakub sihtgrupiuuring? Teet
Kamarik, Eesti Ajalehed Vaata esitlust
15.15 – 15.30 Kokkuvõte
Seminari juhib Eesti Ajalehtede Liidu tegevjuht Mart Raudsaar
Korraldaja võib teha kavas muudatusi
|