Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Reklaamiseminar

Korraldaja: Eesti Ajalehtede Liit

5. detsembril 2012 Tallinnas Õpetajate Maja (Raekoja plats 14) kolmanda korruse Magistri saalis

Sihtrühm:
reklaamimüüjad ja -vahendajad, reklaamikujundajad ja -toimetajad, turundusjuhid jt

Osalemiseks palume end kirja panna eall@eall.ee või 646 1005 hiljemalt 30. novembriks

Osalemistasu Eesti Ajalehtede Liidu liikmeslehtede töötajatele 30 eurot (lisandub käibemaks), kõigile teistele 50 eurot (lisandub käibemaks)

PÄEVAKAVA 

10.45 – 11.00 Kohv ja kogunemine

11.00 – 11.05 Seminari sissejuhatus. Mart Raudsaar, Eesti Ajalehtede Liit

11.05 – 11.45 Visioone, praktikaid ja trende INMA seminarilt 2012. Ethel Reier, Õhtuleht
(INMA – International News Media Association)   Vaata esitlust

11.45 – 12.45 Ülevaade Soome reklaamiturust ja selle trendidest. Jukka Holmberg, Soome Ajalehtede Liit (inglise keeles)   Vaata esitlust

12.45 – 13.30 Lõuna

13.30 – 14.15 Meediaga või ilma? Kas vana meedia suudab leida enne lõppu uue ärimudeli? Meelis Luht, Eesti Meedia   Vaata esitlust

14.15 – 14.45 Eesti Lugejauuringu sihtgrupiuuringust: mis see on, kuidas seda        koostatakse ning millega seda süüakse? Tõnis Ormisson, Turu-uuringute AS

14.45 – 15.15 Milliseid vilju pakub sihtgrupiuuring? Teet Kamarik, Eesti Ajalehed
Vaata esitlust

15.15 – 15.30 Kokkuvõte

Seminari juhib Eesti Ajalehtede Liidu tegevjuht Mart Raudsaar

Korraldaja võib teha kavas muudatusi

 

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele