Lugejauuringu uued andmed
tulevad mai lõpus
Tallinn,
10. mai 2017. Eesti
Lugejauuringu (ELU) uued andmed saavad kokku ja uuringus osalejatele avalikuks
maikuu lõpus.
Alates sellest aastast viib ELU läbi Faktum-Ariko, mille Eesti
Meediaorganisatsioonide Liit valis nelja pakkuja seast viieks aastaks välja
2016. aasta lõpus.
Eesti Meediaorganisatsioonide Liit
(EMOL) kuulutas konkursi Eesti Lugejauuringu läbiviija leidmiseks aastatel
2017-2021 välja mullu septembris ja konkursile esitasid oma pakkumised Nielsen,
Turu-uuringute AS, Faktum-Ariko ja Kantar Emor.
Aastatel 2012-2016 viis ELU läbi Turu-uuringute AS.
EMOL ühendab
endas trükireklaami turul tegutsevate ettevõtete esindusorganisatsioone Eesti
Ajalehtede Liit (EALL), Eesti Ajakirjade Liit (EAL) ja Eesti Meediaagentuuride
Liit (EMAL). Eesti Meediaorganisatsioonide Liit koondab olulised antud valdkonna
ettevõtted Eesti turul ja on seega trükituru Joint Industry Committee (JIC).
EALL
|
|