Eesti Lugejauuringu
konkursi võitis Faktum-Ariko
Tallinn,
14. detsember 2016. Eesti
Meediaorganisatsioonide Liit valis nelja pakkuja seast välja järgmiseks viieks
aastaks Eesti Lugejauuringu läbiviija, milleks on Faktum-Ariko.
Eesti Meediaorganisatsioonide Liit (EMOL)
kuulutas konkursi Eesti Lugejauuringu läbiviija leidmiseks aastatel 2017-2021
välja septembrikuus. Pakkumised esitasid Nielsen, Turu-uuringute AS,
Faktum-Ariko ja Kantar Emor.
EMOL ühendab endas trükireklaami turul
tegutsevate ettevõtete esindusorganisatsioone Eesti Ajalehtede Liit (EALL),
Eesti Ajakirjade Liit (EAL) ja Eesti Meediaagentuuride Liit (EMAL). Eesti
Meediaorganisatsioonide Liit koondab olulised antud valdkonna ettevõtted Eesti
turul ja on seega trükituru Joint Industry Committee (JIC).
EALL
|
|