Telefonimüüjad jõudsid müügikõnede
korrastamise osas kokkuleppele
Tallinn,
27. oktoober 2015.
Eesti
suuremad telefonimüügiga tegelevad ettevõtted sõlmisid hea tava kokkuleppe,
mille kohaselt peab iga telefonimüügiga tegelev ettevõte registreerima inimeste
soove, kes ei soovi edaspidi saada pakkumisi telefoni teel.
Eesti Otseturunduse Liidu juhatuse liikme ja Müügimeistrite juhi Tarmo Lausi
sõnul on otseturunduse heade tavade ning ausal kauplemisel põhinevate reeglite
kokkuleppimine valdkonna maine tõstmiseks ülioluline. “Kutsun üles kõiki
otseturundusega tegelevaid ettevõtteid Hea Tava Kokkuleppega liituma,” ütles
Laus.
Hea tava kokkuleppe kohaselt saab klient igal ajal keelata telefonimüügi kõnede
tegemise täielikult või osaliselt konkreetsete kaupade või teenuste osas.
Keeldumine registreeritakse telefonimüügi ettevõtja poolt peetavas andmebaasis.
Igakordselt registreeritud keeld kehtib kahe aasta jooksul alates sellekohase
soovi avaldamisest.
Eesti Otseturunduse Liit töötab välja märgise, mida leppest kinnipidavad
ettevõtted saavad kasutada. Tarbijakaitse aitab teostada heast tavast
kinnipidamise järelvalvet ning saab vajadusel üleastunud ettevõtet trahvida.
Hea tava lepingut saad lugeda siit:
http://www.eotl.ee/hea-tava/
Eesti Otseturunduse Liidu (EOTL) eesmärk on korrastada ja arendada otseturunduse
valdkonda. Liidu üks peamisi tegevusi on hea tava loomine ja hoidmine. Liitu
kuuluvad OÜ Kontaktikeskus, Müügimeistrite AS, AS Äripäev, Eesti Ajalehtede
Liit, Tele2 Eesti AS, Elisa Eesti AS, Müügipartner OÜ, AS Starman, Eesti
Ajakirjade Liit, Eesti Telekom AS.
EOTL/EALL
|
|