Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Eesti Meediaorganisatsioonide Liidu teadaanne teleuuringu osas

Tallinn, 22. detsember 2015.

1. Eesti Meediaorganisatsioonide Liidu poolt korraldatud konkurss Television Audience Measurement (TAM) uuringu läbiviimiseks on lõppenud edukalt. Konkursi eesmärgiks oli Eestisse uut audiomatcing tehnoloogiat kasutava uuringupakkuja toomine. Osalesid neli uuringupakkujat, kelle hulgast selgitati 2014. aastal välja parim. Samuti oli olemas pakkumine 2015. aastal toimunud konkursile reklaamikulutuste uuringu teostamiseks.

2. Konkursi eesmärgiks oli senise turupraktika asendamine kõiki osapooli ühendava Joint Industry Committee (JIC) lahendusega ehk parima hinna ja kvaliteedi suhtega TAM uuringupakkuja leidmine regulaarsete konkursside abil. Kuna TAM uuring on rahaliselt mahukas, siis ei sobi välismaistele uuringupakkujatele kohalikuks lepingupartneriks teisi liite koondav EMOL, mis on juriidiliselt mittetulundusühing. Seetõttu lõpetab EMOL oma TAM uuringuga seotud tegevuse ja Ringhäälingute Liidu osalus EMOLis lõpetatakse.

3. Kui Eesti TAM uuringu võimalikud kliendid soovivad edaspidi üleminekut JIC lahendusele, siis on kokkuleppel konkursi võitjaga võimalik kaks varianti: a) osaühinguna moodustatakse JIC, mille liikmed on otse TAM kliendid, b) leitakse kohalik operaator, kes vahendab uuringupakkujat TAM klientidele Eestis.

EALL/EMOL

 

 

 

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele