Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Eesti vaatajauuringu uus telepaneel käivitub septembrist 2015

Tallinn, 17. märts 2014. Eesti vaatajauuringu, mida hakkab läbi viima Turu-uuringute AS, uus telepaneel käivitub 2015. aasta 1. septembrist.

Eesti Meediaorganisatsioonide Liidu (EMOL) juhatus on alustanud Eesti vaatajauuringu konkursil osalenud pakkujatest läbirääkimisi Turu-uuringute ASiga. Läbirääkimised on jõudnud järku, kus täna toimus EMOLi juhatuse kohtumine  Taloustutkimus OY uuringujuhi Jari Pajuneniga.

EMOL, mis esindab vaatajauuringu kontekstis Eesti Ringhäälingute Liitu ja Eesti Meediaagentuuride Liitu, pöörab tähelepanu eelkõige sellele, et vaatajauuringu paneeli suurus ja kvaliteet tagaks EMOLi liikmetele parima teenuse.

EMOL kuulutas Eesti vaatajauuringu konkursi välja 8. augustil 2013 eesmärgiga leida pakkuja Eesti teleturu uurimiseks aastatel 2015-2023.

EMOLi missiooniks on meedia reklaamituru valdkonna areng ning selle tagamine uuringukonkursside abil, mille eesmärgiks on avatud ja selge turukeskkonna loomine. EMOLi esimene uuringukonkurss oli Eesti Lugejauuringu läbiviija leidmiseks aastateks 2012-2016.

EMOL ühendab endas meediareklaami turul tegutsevate ettevõtete esindusorganisatsioone Eesti Ringhäälingute Liit (ERL), Eesti Ajalehtede Liit (EALL), Eesti Ajakirjade Liit (EAL) ja Eesti Meediaagentuuride Liit (EMAL).

EALL

 

 

 

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele