Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Eesti vaatajauuringu komitee alustab läbirääkimisi Turu-uuringute ja Mediareserchiga

Tallinn, 5. veebruar 2014. Eesti vaatajauuringu komitee, kuhu kuuluvad Eesti telekanalite juhid, meediaagentuuride esindajad ja Eesti Meediaorganisatsioonide Liidu (EMOL) juhatuse liikmed, otsustas tänasel koosolekul teise vooru jõudnud Eesti vaatajauuringu pakkujate seast alustada läbirääkimisi Turu-uuringute ASi ja nende Tšehhi partneri Mediaresearchiga.

Valiku peamiseks kriteeriumiks osutus pakkumiste hind, mis oli Turu-uuringute ja Mediaresearchi puhul kõige soodsam. Konkursi komitee on seisukohal, et kõik teise vooru jõudnud pakkumised võimaldaksid Eesti teleturu kõrgekvaliteedilist uurimist.

EMOL kuulutas Eesti vaatajauuringu konkursi välja 8. augustil 2013 eesmärgiga leida pakkuja Eesti teleturu uurimiseks aastatel 2015-2023. Konkursil osalesid AS Elion, GfK, Nielsen ja Turu-uuringute AS koos Mediaresearchiga.  

EMOLi missiooniks on meedia reklaamituru valdkonna areng ning selle tagamine uuringukonkursside abil, mille eesmärgiks on avatud ja selge turukeskkonna loomine. EMOLi esimene uuringukonkurss oli Eesti Lugejauuringu läbiviija leidmiseks aastateks 2012-2016.

EMOL ühendab endas meediareklaami turul tegutsevate ettevõtete esindusorganisatsioone Eesti Ringhäälingute Liit (ERL), Eesti Ajalehtede Liit (EALL), Eesti Ajakirjade Liit (EAL) ja Eesti Meediaagentuuride Liit (EMAL).

EALL

 

 

 

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele