Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Eesti Lugejauuringu teise kvartali tulemused on käes

Tallinn, 20. juuni 2012. Eesti Lugejauuringu teise kvartali tulemused on nüüd avalikud ja nende põhjal on kõige loetavamad lehed 15-74-aastase elanikkonna seas Postimees, Õhtuleht ja Eesti Päevaleht, nädalakirjadest Kroonika ja ajakirjadest Kodu & Aed.

Eesti Lugejauuringu TOP 10 teises kvartalis:
Postimees 198 000 lugejat, mis on 19,2% elanikkonnast
Õhtuleht 176 000 ehk 17,1%
Eesti Päevaleht 111 000 ehk 10,8%
Maaleht 108 000 ehk 10,4%
Eesti Ekspress 85 000 ehk 8,2%
Kodu ja Aed 82 000 ehk 7,9%
Kroonika 76 000 ehk 7,3%
TV/Teleleht 59 000 ehk 5,7%
Naisteleht 57 000 ehk 5,5%
Eesti Naine 56 000 ehk 5,5%

Uuringutulemused on tellijatele avalikud tänasest. Eesti Lugejauuringu eesmärk on mõõta igas kvartalis trükimeedia väljaannete lugejaskonda Eesti elanike seas. Eesti Lugejauuringu raames küsitles Turu-uuringute AS teises kvartalis ligi 2000 inimest.

Uuring hõlmab enamikku Eestis ilmuvatest ajalehtedest ja ajakirjadest. Eesti Lugejauuringut viib läbi Turu-uuringute AS. Tellijaks on Eesti Meediaorganisatsioonide Liit, kuhu kuuluvad Eesti Ajalehtede Liit (EALL), Eesti Ajakirjade Liit ja Eesti Meediaagentuuride Liit.

Eesti Meediaorganisatsioonide Liit (EMOL) ja Turu-uuringute AS allkirjastasid 2011. aasta detsembris lepingu, mis näeb ette, et järgmised viis aastat tellivad EMOLi liikmesorganisatsioonid trükimeedia sotsioloogilisi uuringuid Turu-Uuringute ASilt.

EALL

 


 

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele