Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Eesti Lugejauuring kinnitab printmeedia atraktiivsust reklaamikanalina

Tallinn, 16. aprill 2012. Valminud Eesti Lugejauuring kinnitab taaskord, et ajalehed ja ajakirjad on jätkuvalt atraktiivne reklaamikanal.

Turu-uuringute ASi poolt tänavu esimeses kvartalis läbiviidud Eesti Lugejauuringu TOP 10:
Postimees 202 000 lugejat, mis on 19,6% elanikkonnast
Õhtuleht 163 000 ehk 15,8%
Maaleht 113 000 ehk 11%
Eesti Ekspress 88 000 ehk 8,5%
Eesti Päevaleht 87 000 ehk 8,4%
Kroonika 79 000 ehk 7,7%
Kodu ja Aed 73 000 ehk 7,1%
Eesti Naine 68 000 ehk 6,6%
TV/Teleleht 59 000 ehk 5,8%
Naisteleht 59 000 ehk 5,8%

Eesti Lugejauuringu eesmärk on mõõta kvartaalselt trükimeedia väljaannete lugejaskonda Eesti elanike seas. Eesti Lugejauuringu raames küsitles Turu-uuringute AS esimeses kvartalis ligi 2000 inimest. Uuring hõlmas enamikku Eestis ilmuvatest ajalehtedest ja ajakirjadest. 

Eesti Lugejauuringut viib läbi Turu-uuringute AS. Tellijaks on Eesti Meediaorganisatsioonide Liit, kuhu kuuluvad Eesti Ajalehtede Liit (EALL), Eesti Ajakirjade Liit ja Eesti Meediaagentuuride Liit.

Eesti Meediaorganisatsioonide Liit (EMOL) ja Turu-uuringute AS allkirjastasid 2011. aasta detsembris lepingu, mis näeb ette, et järgmised viis aastat tellivad EMOLi liikmesorganisatsioonid trükimeedia sotsioloogilisi uuringuid Turu-uuringute ASilt.

EALL

 


 

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele