Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Selgusid I kvartali parimad lehereklaamid

Tallinn, 10. mai 2012. Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtede reklaamijuhid valisid välja tänavuse esimese kvartali parimad reklaamid, mis võistlevad aasta parima ajalehereklaami tiitlile.

Kolm parimat esimese kvartali reklaami on:
- Aurinko täisküljel reklaam, mille loovagentuur on Mainostoimisto Skandaali Soomest.
- Nordea panga reklaam (mõõdus ¼), mis ilmus Äripäevas neljal erineval küljel seeriana „Ärinõuanne nr…“. Reklaamiagentuur on Tank ja meediaagentuur Initiative.
- Rahvusooper Estonia täisküljel reklaam muusikalile „Mees La Manchast“. Reklaami valmistas Rahvusooper Estonia loominguline tiim: lavastuse kunstnikud Grete "Stitch" Laus ja Ott Evestus ning Jekaterina Rodionova ja Triinu Soikmets reklaamiosakonnast.

Aasta parima ajalehes ilmunud reklaami auhinna eesmärk on tunnustada loovagentuuri, klienti, meediaagentuuri või reklaami loojat (kui reklaam pole valminud loovagentuuris). Auhinnale kandideeriv reklaam võib olla ilmunud nii põhilehes, lisas, kleebitud lehe külge jne. Hindamise aluseks on reklaami efektne disain ja sõnum. Piiranguid reklaami suurusele ja erilahendustele ei ole.

EALL liikmeslehtede reklaamijuhtidest koosnev eelžürii valib igas kvartalis välja kolm parimat, mis kõik pääsevad finaali. 12 finalisti seast valib võitja žürii, kuhu kuuluvad vähemalt kolm liikmeslehtede esindajat, kliendi esindaja, loovagentuuride esindaja

EALL

 


 

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele