Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Selgusid parimad neljanda kvartali lehereklaamid

Tallinn, 12. jaanuar 2011. Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtede reklaamijuhid valisid välja neli parimat ajalehtedes eelmise aasta neljandas kvartalis ilmunud reklaami, mullune parim reklaam selgub veebruaris.

Neli 2010. aasta viimase kvartali parimat on:
- K-Rauta reklaam „3000 valgustavat ideed“, mis ilmus novembris. Reklaamiagentuur on Optimist.
- Fazeri reklaam „Helge päeva algus“. Reklaami kujundus Der Tank ja meediaagentuur on Carat Estonia.
- SEB panga reklaam „Vaata uue pilguga“. Reklaami kujundus AGE ja meediaagentuur Mediapool.
- SEB panga Estonia sponsorreklaam „SEB on Rahvusooper Estonia kuldsponsor“. Reklaami idee Royal Servise ja SEB, teostus Variant ja meediaagentuur Mediapool Vizeum.

 „Aasta parima reklaami“ auhinna eesmärk on tunnustada loovagentuuri, klienti, meediaagentuuri või reklaami loojat (kui reklaam pole valminud loovagentuuris). Auhinnale kandideeriv reklaam võib olla ilmunud nii põhilehes, lisas, kleebitud lehe külge jne. Hindamise aluseks on reklaami efektne disain ja sõnum. Konkursil võivad osaleda ka välismaiste reklaamide adaptsioonid. Piiranguid reklaami suurusele ja erilahendustele ei ole.

EALL liikmeslehtede reklaamijuhtidest koosnev eelžürii valis igas kvartalis välja parimad, kes pääsevad finaali. Finalistide seast valib võitja žürii, mille  suurus on kuni seitse liiget ja kuhu kuuluvad vähemalt kolm liikmeslehtede esindajat, kliendi esindaja, loovagentuuride esindaja ja ekspert. Žürii koguneb veebruaris ja žürii koosseis on kinnitamisel.

„Aasta parim reklaam“ auhind kuulutatakse välja ja antakse üle koos aasta ajakirjandusauhindadega märtsi alguses. 

Võitnud reklaam trükitakse ära EALLi liikmeslehtedes. Võitja saab hinnalise meene ja oma valikul tasuta aastase lehetellimuse. 

EALL

 


 

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele