Eesti Lugejaskonna Uuringu konkurss
on lõppenud
Tallinn, 9. november 2011. Eesti
Meediaorganisatsioonide Liidu väljakuulutatud Eesti Lugejaskonna
Uuringu konkursi on võitnud Turu-uuringute AS, otsustas eile EMOLi
juhatus.
Eesti Lugejaskonna Uuringu konkurss otsis uuringupakkujat, kes
tegeleks järgnevad viis aastat trükimeedia sotsioloogiliste
uuringutega.
Pakkumised esitasid kolm ettevõtet: GfK, Nielsen ja Turu-uuringute AS,
kes kõik ka kvalifitseerusid konkursi tingimustele.
"Saime konkursi käigus kolm väga tugevat pakkumist, mis näitab
üheltpoolt uuringufirmade huvi valdkonna vastu, teisalt aga
uuringufirmade tugevat taset ja tugevnenud konkurentsivõimet," ütles
EMOLi juhatuse liige Mart Raudsaar.
Eesti Meediaorganisatsioonide Liidu juhatusest ja ekspertidest
koosnenud komisjon
hindas pakutud uuringu maksumust, kasutatavaid meetodeid, pakkujate
tausta ning koostööväljavaateid eelseisval viiel aastal. Parima
pakkuja tegijaks tunnistati Turu-uuringute AS, kellega jätkuvad
lepinguläbirääkimised.
Eesti Meediaorganisatsioonide Liit ja Turu-uuringute AS loodavad
lepingu sõlmimiseni jõuda detsembrikuu alguseks. Turu-uuringute AS
alustab Eesti Lugejaskonna Uuringuga 1. jaanuarist 2012 ning tegemist
on kvartaalse, kogu Eesti pressimaastikku hõlmava põhjaliku uuringuga.
Eesti Meediaorganisatsioonide Liitu kuuluvad Eesti Ajalehtede Liit,
Eesti Ajakirjade Liit ja Eesti Meediaagentuuride Liit.
EALL
|
|