Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Ajalehtede Liit valis välja parimad lehereklaamid kolmandas kvartalis

Tallinn, 14. oktoober 2010. Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtede reklaamijuhid valisid välja kolm parimat ajalehtedes käesoleva aasta kolmandas kvartalis ilmunud reklaami.

Kolm parimat on:

- Viru Keskuse reklaam „Tarkus on peas. Tarkus on poes“, mis ilmus augustis. Reklaamiagentuur on Vatson Wunderman.

- Samuti augustis ilmunud Info-Auto reklaam „Suvekaupade soodusmüük“. Reklaami kujundus Info-Autolt endalt.

- Septembris ilmunud Saku Rocki reklaam „Tabula Rasa“, agentuuriks Tank ja meediaagentuuriks Omnicom Media Group.

„Aasta parima reklaami“ auhinna eesmärk on tunnustada loovagentuuri, klienti, meediaagentuuri või reklaami loojat (kui reklaam pole valminud loovagentuuris). Auhinnale kandideeriv reklaam võib olla ilmunud nii põhilehes, lisas, kleebitud lehe külge jne. Hindamise aluseks on reklaami efektne disain ja sõnum. Konkursil võivad osaleda ka välismaiste reklaamide adaptsioonid. Piiranguid reklaami suurusele ja erilahendustele ei ole.

EALL liikmeslehtede reklaamijuhtidest koosnev eelžürii valib igas kvartalis välja kolm parimat, kes kõik pääsevad finaali. 12 finalisti seast valib võitja žürii, mille  suurus on kuni seitse liiget ja kuhu kuuluvad vähemalt kolm liikmeslehtede esindajat, kliendi esindaja, loovagentuuride esindaja ja ekspert. „Aasta parim reklaam“ auhind kuulutatakse välja ja antakse üle koos aasta ajakirjandusauhindadega. 

Võitnud reklaam trükitakse ära EALLi liikmeslehtedes. Võitja saab hinnalise meene ja oma valikul tasuta aastase lehetellimuse. 

EALL

 


 

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele