Saar Poll esitles 2005. aasta
trükimeedia uuringut
Tallinn, 1. detsember 2005.
Käesoleva aasta oktoobris korraldas sotsiaal- ja turu-uuringute firma
Saar Poll koostöös Eesti Ajalehtede Liiduga trükimeedia uuringu.
Ajavahemikus 15.-31. oktoober
küsitleti üleriigiliselt 3159 inimest vanuses 15-74 aastat ja
selgitati välja 55 trükiväljaande auditooriumi suurus ning
parameetrid. Selgitati nii paberväljaande kui ka veebiväljaande
lugejaskond.
Suur valim võimaldab
trükiväljaannetel oma auditooriumi analüüsida usaldusväärselt ka
maakondade ja väiksearvuliste sotsiaal-demograafiliste tunnuste
lõikes. Esimene taoline uuring korraldati aastal 2000. Tollal oli
uuritavate trükimeedia väljaannete arv 18.
Uuringu tulemused toovad välja väljaannete auditooriumide
muutuste trendid. Eile tutvustatud uuringu kokkuvõtliku
esitluse leiate
siit.
EALL |