Tallinn, 21.
november 2003. Neljapäeval, 27. novembril esitleb uuringufirma Saar
Poll Tallinnas värsket lugejauuringut, milles osales rekordarv
väljaandeid.
Uuringus osales 29 väljaannet ehk rohkem kui kunagi varem. Tegu on
Eesti suurima trükimeedia uuringuga, mille ühekordse küsitluse valim
on arvukaim: 3155 inimest vanuses 15-74 aastat.
“Tulemuste põhjal võib öelda, et võrreldes eelmise aasta seisuga võiks
lugejaskonna käitumist iseloomustada kas stabiilsena või mõnevõrra
kahanevana,” ütles Andrus Saar.
Uuringu esitlus on 27. novembril kell 15 Tallinnas rahvusraamatukogu
väikeses konverentsisaalis. Esitlusele on oodatud meedia- ja
reklaamiagentuuride esindajad, reklaamikliendid, ajalehtede müügi- ja
reklaamijuhid ning meediaesindajad. Esitlus kestab kuni 1,5 tundi.
Uuringus osalejad saavad taas enda käsutusse ka interaktiivse
programmi, mis võimaldab omatahtsi süveneda oma või konkurentide
lugejaskonna profiilidesse.
Sotsiaal- ja turu-uuringute firma Saar Poll viis Ajalehtede Liidu
egiidi all uuringu läbi juba neljandat aastat järjest.
Trükiväljaannete lugejaskonda uuriti ajavahemikus 25. oktoobrist kuni
5. novembrini. Iga aastaga on vaadeldavate väljaannete arv suurenenud,
jõudes tänavu 29ni.
Osalemiseks on
vaja registreeruda Eesti Ajalehtede Liidus,
eall@eall.ee või tel (0) 646 1005.
EALL
|