19. august 2003.
Sellest nädalast ilmub ajalehtedes taas Eesti Ajalehtede Liidu
(EALL) reklaamikampaania "Ajaleht - inimese parim sõber". Kevadel
ettevõetud kampaaniat korratakse, kuna ajalehte kui meediakanalit
väärtustav ettevõtmine osutus edukaks.
"Kampaania kaudu meenutame EALLi liikmeslehtede lugejatele
ajalehtede tähendust ja lehelugemise võlusid," selgitas EALLi
nõukogu esimees, Maalehe vastutav väljaandja Agu Veetamm. "Ajalehe
ja koera mängulisele vastandamisele rajatud kampaania eesmärk on
väärtustada ajalehte kui teabe- ja reklaamikanalit."
Emotsionaalse sõbra-sarja ilmumine värvitrükis ilmuvates ajalehtedes
augusti lõpus ja septembri alguses on ka märk ajalehtede ühisest
jõust.
EALL
|
|