Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Saar Poll tutvustab uut trükimeedia uuringut

Kas trükimeedia turg hakkab küllastuma?

Tallinn, 13. detsember 2002. Kolmapäeval, 18. detsembril toimub Tallinnas uuringufirma Saar Poll värske lugejauuringu esitlus.  

Tegemist on Eesti kõige ulatuslikuma valimiga tehtud lugejauuringuga, kus uuriti 3156 inimese lugejaeelistusi. Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) tellimusel korraldatud uuringus vaadeldakse 19 väljaande lugejaskonda. 

"Võrreldes aastaga 2001 suurenes ainult paberväljaannete lugejaskond 2,8 %, ainult veebiväljannete lugejaskond aga 39,4%," ütles Andrus Saar. Saare andmetel suurenes kogu trükimeedia lugejaskond (nii paber- kui veebiväljande lugemine)  5,5%. "Inimeste jõukus suureneb mõnevõrra kiiremini kui ajalehtede lugejaskond, " ütles Saar. "Kas see tähendab, et turg hakkab küllastuma?"

Uuringu esitlus on 18. detsembril kell 11 Tallinnas rahvusraamatukogu väikeses konverentsisaalis. Esitlusele on oodatud meedia- ja reklaamiagentuuride esindajad, reklaamikliendid, ajalehtede müügi- ja reklaamijuhid, meediaesindajad. Esitlus kestab kuni 1,5 t.

Analoogilise uuringu tellis EALL Saar Pollilt ka eelmisel ja üle-eelmisel aastal, seoses vajadusega saada täielikumat ülevaadet Eesti trükimeedias toimuva kohta. 

Osalemiseks on vaja registreerida Eesti Ajalehtede Liidus, eall@eall.ee, või tel (0) 646 1005.

EALL

 




Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele