Kas trükimeedia
turg hakkab küllastuma?
Tallinn, 13. detsember 2002. Kolmapäeval, 18. detsembril toimub
Tallinnas uuringufirma Saar Poll värske lugejauuringu esitlus.
Tegemist on Eesti kõige ulatuslikuma valimiga tehtud
lugejauuringuga, kus uuriti 3156 inimese lugejaeelistusi. Eesti
Ajalehtede Liidu (EALL) tellimusel korraldatud uuringus vaadeldakse
19 väljaande lugejaskonda.
"Võrreldes aastaga 2001 suurenes ainult paberväljaannete lugejaskond
2,8 %, ainult veebiväljannete lugejaskond aga 39,4%," ütles Andrus
Saar. Saare andmetel suurenes kogu trükimeedia lugejaskond (nii
paber- kui veebiväljande lugemine) 5,5%. "Inimeste jõukus suureneb
mõnevõrra kiiremini kui ajalehtede lugejaskond, " ütles Saar. "Kas
see tähendab, et turg hakkab küllastuma?"
Uuringu esitlus on 18. detsembril kell 11 Tallinnas
rahvusraamatukogu väikeses konverentsisaalis. Esitlusele on oodatud
meedia- ja reklaamiagentuuride esindajad, reklaamikliendid,
ajalehtede müügi- ja reklaamijuhid, meediaesindajad. Esitlus kestab
kuni 1,5 t.
Analoogilise uuringu tellis EALL Saar Pollilt ka eelmisel ja
üle-eelmisel aastal, seoses vajadusega saada täielikumat ülevaadet
Eesti trükimeedias toimuva kohta.
Osalemiseks on vaja registreerida Eesti Ajalehtede Liidus,
eall@eall.ee, või tel (0) 646 1005.
EALL
|
|