Tallinn, 26. märts 2001. Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtede
reklaamikäive 2000. a oli 288 miljonit krooni.
Reklaamikäibed olid järgnevad:
- päevalehed: Postimees 52 miljonit, Eesti Päevaleht (kaasa
arvatud Linnaleht) 52,1 miljonit, Äripäev 48 miljonit, SL Őhtuleht
12,5 miljonit (6 kuu andmed), Sőnumileht (6 kuu andmed) 6,5
miljonit, Őhtuleht (6 kuu andmed) 7,6 miljonit, Estonija 6 miljonit,
Molodjozh Estonii 5 miljonit
- nädalalehed: Eesti Ekspress 46,6 miljonit, Den za dnjom 10,2
miljonit, Vesti Nedelja Pljus 6,5 miljonit, Delovője Vedomosti
5,5 miljonit, Terviseleht 0,3 miljonit, Sirp 0,3 miljonit
- maakonnalehed: Pärnu Postimees 10 miljonit, Pőhjarannik/Severnoje
Poberezhje 4,3 miljonit, Sakala 4,9 miljonit, Virumaa Teataja
3,6 miljonit, Järva Teataja 2,2 miljonit, Meie Maa 2,2 miljonit,
Valgamaalane 1,7 miljonit, Hiiu Leht 0,1 miljonit.
Ülejäänud EALLi liikmeslehed ei soovi oma reklaamikäivet avaldada.
EALL
|
|