Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Seminar "Turundusteekond venekeelse tarbijani"

20. jaanuar 2011 Tallinnas Sokos Hotel Viru konverentsikeskuse saalis Grande 1+2

Hind
: 1700 krooni (108,65 eurot) + km. Varajase registreerija hind 1300 krooni (83,03 eurot) + km kuni 22. detsembrini 2010

Registreerida saab telefonil 666 2307 või e-postiga seminar@dzd.ee

Korraldajad Den za Dnjom ja Eesti Ajalehtede Liit

Seminari kava:

09.30 – 10.00  registreerimine ja tervituskohv

10.00 – 10.05  avasõnad

10.05 – 10.45  Sõnum ajaloos. Linnar Priimägi, Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia  osakonna dotsent

10.45 – 11.15  Vene- ja eestikeelse meedia erisused ning parimad sõnumi edastamise viisid. Valeria Jakobson, Tartu Ülikool, ajakirjanduse teadur

11.15 – 11.45  Kui palju on ikkagi tegelikult Eestis venelasi? Millist meediat nad tarbivad ning kuidas nendeni jõuda? Andrus Saar, Saar Poll juhataja                      

11.45 – 12.30  lõuna

12.30 – 13.15  Mida eelistab venekeelne valija? Deniss Boroditš, Tallinna abilinnapea

13.15 – 13.45  Milline reklaamikujundus töötab venekeelses meedias? Igor Baturin, Creatumi loovjuht

13.45 – 14.30  Suuremate ettevõtete meediaostud ning käitumine. Uued võimalused ja arengud. Jaanus Lillenberg, Postimees Online arendus- ja turundusjuht

14.30 – 15.00  kokkuvõte ja seminari lõpp

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele