Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Reklaamiseminar

Korraldaja: Eesti Ajalehtede Liit

15. novembril 2011 Tallinnas, hotell Olümpia (Liivalaia 33) konverentsikeskuse Alfa 2 saalis

Sihtrühm: kommunikatsiooni- ja reklaamitööstuse juhtivspetsialistid

Osalemiseks palume end kirja panna eall@eall.ee või 646 1005 hiljemalt 10. novembriks

Osalemistasu Eesti Ajalehtede Liidu liikmeslehtede töötajatele 30 eurot, kõigile teistele 50 eurot

PÄEVAKAVA 

10.00 – 10.25  Kohv ja kogunemine

10.25 – 10.30  Sissejuhatus seminari. Marika Jahilo, Postimees

10.30 – 12.00  Reklaamide märgatavus ja efektiivsus RAM testi tulemuste järgi.

Staffan Hulten, RAM Stockholm (inglise keeles)

12.05 – 12.45  Ajaleheuuringute kasutamine Soomes. Maris Tuvikene, Kärkimedia OY

12.45 – 13.45  Lõuna

13.45 – 14.45  Kui halb ikka on Eesti ajakirjandus? Mart Kadastik, Eesti Meedia juhatuse esimees

14.45 – 15.00  Kohvipaus

15.00 – 15.30  Digilehed ja nende reklaamivõimalused. Peep Paum, Eesti Ekspress

15.30 – 16.00  Ülevaade INMA 2011 konverentsist Lissabonis. Jaanus Lillenberg, Postimees

 

Seminari juhib Postimehe reklaamidirektor Marika Jahilo

Seminaril on tõlge inglise keelest eesti keelde

 

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele