4. veebruar 2011 Tallinnas
KUMU auditooriumis
Osalemiseks on vajalik registreerimine:
http://est.best-marketing.com/index.php?lang=est&show=news&id=1420 või
telefonil 5098759
Hind:
Soodusregistreerimine kuni 31. detsembrini 2010: 1565.- EEK (100.-
EUR)
Alates 1. jaanuarist 2011: 120.- EUR (1878.- EEK)
*hindadele lisandub käibemaks
Korraldajad
Eesti Ajalehtede Liit ja Best-Marketing
Konverentsi kava:
10.30
Registreerimine ja hommikukohv
11.00 – 11.05
Avasõnad. EALLi nõukogu esimees Erik Roose
11.05 – 12.00 Kes
kujundab agenda? Meedia ja poliitika omavahelised suhted. Allar
Jõks
12.00 – 12.30 Mis
juhtus Läti ajakirjandusega enne Seimi valimisi? Poliitika- ja
majandusringkondade surve: kas ajakirjandus suutis püstitada
iseseisvat agendat? Pauls Raudseps
12.30 – 13.00
Milliseid võtteid kasutavad poliitikud ajakirjandusse pääsemiseks?
Ott Lumi
13.00 – 14.00 Lõuna
14.00 – 14.30
„Riigimehed“ saate live-etteaste. Peasekretär räägib ausalt,
kuidas meediaga manipuleerida. (kinnitamisel)
14.30 – 15.10
Ajakirjanduse killustumine ja marginaliseerumine: mis on juhtunud
viimastele Riigikogu valimistele järgnenud nelja aasta jooksul?
Tehnoloogia areng, muutused ühiskonnas, ajakirjanduse vead. Kas
poliitikud üldse enam peavad meediaga arvestama? Kalle Muuli,
Allan Martinson
15.10 – 15.30
Kohvipaus
15.30 – 16.15
Paneel teemal „Kas meedial on mõju poliitikale?“ Paneelis
osalevad: Kadri Simson, Jürgen Ligi, Mart Laar, Sven Mikser,
Aleksei Lotman. Juhib Ainar Ruussaar.
Konverentsi juhib
BNS Grupi juhatuse esimees Anvar Samost |