Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Reklaamiseminar "Uuringud ja innovatsioon ajalehereklaamis"

19. oktoobril 2010 Tallinnas Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4) konverentsikeskuse Grande 3 saalis

Sihtrühm: reklaamimüüjad ja -vahendajad, reklaamikujundajad ja -toimetajad, turundusjuhid ja kõik teised huvilised

Osalemiseks palume end kirja panna hiljemalt 14. oktoobriks telefonil 646 1005 või eall@eall.ee. Osalustasu EALL liikmeslehtede töötajatele 300 krooni, teistele 600 krooni (sisaldab kohvi- ja lõunapausi)

PÄEVAKAVA

10.45 – 11.00 Kohv ja kogunemine

11.00 – 11.05 Sissejuhatus seminari. Marika Jahilo, Postimees

11.05 – 11.45 Kood 3T. Emori tiim

11.45 – 12.45 Mis on RAM test ja mis kasu sellest ajalehed võiksid saada. Pal Borresen, Schibsted Sales Research (inglise keeles)

12.45 – 13.15 Lõuna

13.15 – 14.00 Helsingin Sanomat – personaliseeritud ajaleht. Juha Rouvinen, Rockstar strateegiline planeerija (inglise keeles)

14.00 – 14.15 Kohvipaus

14.15 – 15.00 Ülevaade Outlook 2011 konverentsist Krakowis. Jaanus Lillenberg, Postimees Online arendus- ja turundusjuht

15.00 – 15.05 Kokkuvõte

NB! Seminaril on tõlge inglise keelest eesti keelde

Seminari juhib Postimehe reklaamidirektor Marika Jahilo

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele