Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Konverents
Äri ja Meedia

24. jaanuar 2008, Tallinnas Radisson SAS konverentsikeskuses
Osalemiseks on vajalik registreerimine www.best-marketing.com
Hind: 2000.- krooni, hinnale lisandub käibemaks 18%
Registreerimise tähtaeg: 21. Jaanuar 2008
Korraldajad Eesti Ajalehtede Liit ja Best-Marketing/Summit OÜ

NB! Konverentsi ettekanded asuvad www.best-marketing.com

Konverentsi kava:

11.00 EALL-i nõukogu esimees Erik Roose (Postimees): Avasõnad

11.15 Juha-Petri Loimovuori, Kauppalehti grupi juhatuse esimees: 10 aastat väldanud sõda Soome majanduslehtede turul: Taloussanomat vs Kauppalehti.

- Miks Kauppalehti võitis ja mida sellest loost teistel õppida on?
- Kuidas mõjutas gigantide heitlus reklaamiturgu ja mis juhtus pärast Taloussanomate kadumist?
- Mis kasu said majanduslehtede konkurentsist äriringkonnad?

12.00 Kadi Lambot, Maalehe juhatuse esimees: Meediaäri uustulnuka esimesed muljed

- Mille poolest erineb ajalehefirma juhtimine tööstusettevõtte juhtimisest?
- Kuidas saavad ettevõtjad meedia abil oma kasumit kasvatada?

12.30 Lõuna

13.30 Heldur Meerits, AS-i Steri omanik: Kuidas rumal meedia avalikkuse asjata üles keerab ning mis see maksab?

- Mis on ajakirjanikel Steri vastu?
- Kuidas meedia rünnakutega toime tulla?
- Kuidas meedia rünnakuid vältida?

14.00 Hanno Tomberg, Eesti Rahvusringhäälingu juhatuse liige: Meediaorganisatsiooni muutmise eripärad - Kuidas on edenenud Eesti Raadio ja Eesti TV liitmine?

- Kuidas ületada töötajate vastasseisu muutustele?
- Kui palju peab avalik-õigusliku organisatsiooni juhtimises arvestama avaliku arvamusega?

14.30 Hardo Pajula, SEB analüütik: Majandusanalüütik kui lehelugeja - kui professionaalne on Eesti majandusajakirjandus

- Kui adekvaatse pildi annab ajakirjandus Eesti majandusest?
- Kas meedia külvatud paanika kujutab ohtu Eesti krooni kursi püsimisele?

15.10 Kohvipaus

15.30 Diskussioon:

Aivar Rehe (Sampo Pank)
Alar Pink (Kalev Meedia)
Erik Roose (Postimees)
Juhan Parts (Majandus- ja kommunikatsiooniminster)
Meelis Mandel (Äripäev)


Meediaäri majanduslanguse tuultes:
- Milline on meedia roll majanduse aeglustumises?
- Millal hakkavad ettevõtted oma reklaamikulutusi piirama?

16.15 Lõpp

Konverentsi juhib BNS Grupi juhatuse esimees Anvar Samost

Märkus: Korraldajatel on õigus teha kavas muudatusi.

 

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele