Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Leviseminar ”Meediatoodete edukas müük”

24. aprill 2007. Tallinn, Rahvusraamatukogu väike saal

Sihtrühm: meediaväljaannete levijuhid, turundusjuhid, tegevjuhid jt
Osalustasu: EALLi liikmeslehest osalejale 400 krooni, mitteliikmeslehest osalejale 800 krooni (sisaldab lõunat ja kohvipausi).
Osalemiseks on vajalik eelregistreerimine eall@eall.ee või 6461005 kuni 19. aprillini.

Päevakava:

10.45 – 11.00 Kogunemine ja kohvilaud

11.00 – 11.40 A newspaper with a cause - How Gazeta Wyborcza, the leading daily newspaper in Poland, shakes its readers online, rushes to newstands and engages them to change the world and their lives for better. Grzegorz Piechota, Gazeta Wyborcza eriprojektide juht. ((tõlge inglise keelest eesti keelde)

11.40 – 12.15 Uued strateegiad tiraaži hoidmiseks ja suurendamiseks. SL Õhtulehe turundusdirektor Katrin Oja

12.15 – 12.45 Lõunapaus

12.45 – 13.25 Millisena näeb ajalehtede ja ajakirjade tulevikku Lehepunkt. Lehepunkti tegevdirektor Priit Vakkum

13 25 – 14.00 Kuidas teenida tulu veebis? Eesti Meedia multimeediadirektor Meelis Luht

14.00 – 14.45 Paneel: Ajalehtede hind. Kirjastajate kogemused hinna kujundamisel. Postimees, Eesti Päevaleht, Eesti Ekspress, Äripäev, Maaleht

14.45 – 15.00 Kokkuvõte seminarist

Seminari juhib SL Õhtulehe juhatuse esimees Kristjan Mauer

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele