Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Reklaamiseminar "Ajalehe ja veebireklaami sünergia reklaamimüügis"

19. oktoober 2006, Tallinna Postimaja suur saal (asub keldrikorrusel, sissepääs Hobujaama tänava poolsest administratsiooni uksest)
Sihtrühm: reklaamimüüjad, -disainerid ja –toimetajad ning teised huvilised
Osalustasu: EALLi liikmetele 350 krooni inimese kohta, mitteliikmetele 600 krooni (sisaldab eine- ja kohvipausi).
Osalemiseks on vajalik eelregistreerimine eall@eall.ee või 6461005 kuni 16. oktoobrini  

PÄEVAKAVA

10.45 – 11.00 Kogunemine ja kohvilaud

11.00 – 11.20 Mis toimub mujal? Ajalehed versus teised meediakanalid.
Mihkel Reinsalu, Eesti Päevalehe juhatuse liige

11.20 – 12.00 Reklaam läbi meediaagentuuri – lehtede õnn ja õnnetus.
Indrek Soom, Universal Mccann Trendmark trükimeedia planeeringu juht

12.00 – 12.40 Ajalehe ja veebireklaami sünergia. Postimehe kogemus.
Marika Jahilo, Postimehe reklaamidirektor

12.45 – 13.30  Lõunapaus

13.30 – 14.10 Kuidas automüüjad valivad reklaamikanaleid?
Raido Toonekurg, Toyota Baltic turundusjuht 

14.10 – 14.50 Ajalehe ja veebireklaami koosmõju aitab lehtedel säilitada                         reklaamituru osa.
Toomas Leito, Eesti Ajalehtede Liidu juhatuse liige

14.50 – 15.30  Lõpusõnad

Seminari juhib Eesti Päevalehe juhatuse liige Mihkel Reinsalu

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele