Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Reklaamiseminar "Kuidas olla edukas lehereklaami müügis"

15. november 2005, Tallinna Postimaja suur saal (asub keldrikorrusel, sissepääs Hobujaama tänava poolsest administratsiooni uksest)

Sihtrühm: reklaamimüüjad, -disainerid ja –toimetajad ning teised huvilised

Osalustasu: EALLi liikmetele 250 krooni inimese kohta, mitteliikmetele 500 krooni (sisaldab eine- ja kohvipausi). Osalejate arv piiratud.
Osalemiseks on vajalik eelregistreerimine eall@eall.ee või 6461005 kuni 11. novembrini  

PÄEVAKAVA

10.45 – 11.00 Kogunemine ja kohvilaud

11.00 – 11.10 Sissejuhatus seminaripäeva

11.10 – 11.50 RIMI turundusjuht Evelin Mägioja – Kliendikeskne reklaam – RIMI kogemus

11.55 – 12.35 Reklaamiagentuuri Kolm Karu juht Olav Osolin – Lehereklaami müüja loovagentuuri vaatevinklist: kas truu sõber või tüütu piniseja?

12.45 – 13.30  Lõunapaus

13.30 – 14.10  Meediaagentuuri Media House juht Raido Raamat ja arendusjuht Hanno Kindel – Meediamüük meediaagentuuri silmade läbi 2003-2005

14.10 – 14.40  Eesti Päevalehe reklaamidirektor Mihkel Reinsalu – Empaatia vs sümpaatia müügis

14.40 – 15.20  Soome Kauppalehti turundusjuht Päivi Nurmesniemi – Soome kogemus ja reklaamimüügi uued trendid

15.20 – 15.30  Lõpusõnad

Seminari juhib Eesti Päevalehe reklaamidirektor Mihkel Reinsalu

 

 



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele