Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Print Pildile projekt

Projekti eesmärk on uurida meediaostjate hoiakuid prindi suhtes ja printreklaami mõju massidele; luua eeldused lehtede reklaamituru languse trendi pidurdamiseks. Et luua objektiivne arusaam trükimeedia võimalikust positsioonist reklaamiandjate mõttemaailmas ja viimistleda sisu järgnevateks sammudeks, tehakse kvalitatiivne uuring. Et uurida trükimeedia reaalset toimivust ning vastandada saadud andmeid esimese etapi tulemustele, tehakse eksperimentaalne tsükkeluuring, kus trükimeedia paiskab massidele infot, mille spontaanset ja aidatud tuntust uuritakse enne ja peale info kuvamist. Sellise metoodika abil on võimalik mõõta trükireklaami täpset mõju massidele ja kirjeldada tema ulatust.

Projekt kestab alates 2009 september kuni 2010 märts.

Projekti toetab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus.

 




Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele