Projekti eesmärk on uurida meediaostjate hoiakuid prindi suhtes
ja printreklaami mõju massidele; luua eeldused lehtede reklaamituru
languse trendi pidurdamiseks. Et luua objektiivne arusaam
trükimeedia võimalikust positsioonist reklaamiandjate mõttemaailmas
ja viimistleda sisu järgnevateks sammudeks, tehakse kvalitatiivne
uuring. Et uurida trükimeedia reaalset toimivust ning vastandada
saadud andmeid esimese etapi tulemustele, tehakse eksperimentaalne
tsükkeluuring, kus trükimeedia paiskab massidele infot, mille
spontaanset ja aidatud tuntust uuritakse enne ja peale info
kuvamist. Sellise metoodika abil on võimalik mõõta trükireklaami
täpset mõju massidele ja kirjeldada tema ulatust.
Projekt kestab alates 2009 september kuni 2010 märts.
Projekti toetab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus.
|